keskiviikko 4. syyskuuta 2013

töitä ja kaksi vapaata


Olin  töissä  ja aika  kiirienne  päivää  oli  mutta  kyllä  siitä  selvitiin :) siivoilua  ja  pyykiä  riiti ihan  loppuun asti  ja siivoilin viellä ylityökseni  äidin työhuoneen  :) tulinkin siistiä  ja tuoksuikin puhtaalle  :). Kun äiti  soiteli  mulle  että  lähdetään :) :) niin sitten lähdetiin hakeen  koirille  lihaa  eläintarvikeestaa  :) ja  meille  ruokaa  valintatalosta :) Sitten lähdettiin  kotiin   päin  ja oltiin äitin kaa  kumpikiin aikas  kuitteja. Mutta  kuitenkiin päästii  kotia. Ja  annetin koirille  ruuat ja  kattelin telkkariaa:) jotaa  bb:tä  ihan  ok  aivojen  nollausta :)
;) sitten nukuun  ja  heräiltiin ja  äiti tuli  herätään mut  ja  sanoi   että  :) anna  koirille  kanankaulat  niin  kuulin että  äiti  sanoi  mulle  että  anna pojille  kalankaulat:)  niin  hymähdin ittekeseni  että  aikas  lyhyt kaula kalala. muuten on  olu  kyllä  kivaa  vapaapäivä  olin aikas  paljon koirien kaa pihalla  ja tein ruokaakii  itteleni  tosin lämmitin jauheliha kastiketta  ja  keitin  nuudeleitaa. Sitten  äiti  soitteli  mulle  ja  totesi  että tulee  käymään ja keitä  kahvit  ja  laita jotain  syömää ja  hakee tietokoneen  johdon :)  Sitten lähtii  taas  koulutaan ja  sen  jälkeen  soitteli  kolmen aikaan  :) että uuni päälle  että tuo  pitsaa  mutta nyt  pitää  lähtee  käymään kaupassa. ja  kivaa  iltaa  kaikille  ja  huomenna  jatkan  tän kirjoteluu  talli  meinigillä  mutta  kivaa  ilanjatkoo kaikille.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti